Lördagen

Hej! Ja vart en ganska kaos dag idag! Först började dagen bra vi var i stan och handlade lite. Sen åkte jag hem kollade på film och var allmänt trött. Sen fick jag sms från Sofia då stod det att Anton hade skadat sig. Sen så ringde pappa direkt efter och ja Anton fick åka ambulans. Det här hände i Eskilstuna, så what to do, så mamma jag och Melwin satte oss i bilen ich åkte mot Eskilstuna sjukhus. När vi väl kom dit så fick vi sitta i väntrummet i typ en timme sen kom svaret, han klarade sig från att något var brutet! Tack o lov! Annars hade han behandlat mig som värsta slaven sväär. Men ja kvällen slutade bra iallefall satt och skypade med Alice ich amelie i stort sätt hela i kvällen. Vi kollade på b.l.a skidjackor och guess what, jo jag har hittat min skidjacka jag vill ha! FUCK YEAH! Den kostar 1499:- så inte så mycket heller! Toppppen! Men nu drar sig klockan på halv 2 så ska ta och sova nu. Ska sova så ut jätttte länge imorgon har jag bestämt! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0