Helgen

                         Heej
Riktigt skönt med en extra lång helg alltså. Igår var jag hos Alice med amelie också o det var mysigt. Åt plankstek åt godis o chips osv. Sen hämtade mamma mig runt 9 tror jag.

Idag har jag varit nere på stan med mina föräldrar. Först gick vi o kollade på tapeter som ska sitta som fondvägg i mitt rum. Tror mamma o pappa ska ta tag i det nu o pappa ska måla det om nån vecka. Äntligen har verkligen skämts över mitt rum... Aja hoppas det blir bra. Sen gick mamma o jag iväg en sväng och sen bestämme vi oss för att ta en Chai Latte Vanilj som vi tog med oss när vi gick hem. Vilket var ganska skönt eftersom det var kallt. Dock brände jag tungan som känns nu också. Sen stack pappa o jag iväg o köpte min efterlängtade laddare :D 
Så himla skönt efter att ha laddat den på en högtalare i en månad. Sen köpte vi godis osv. Egentligen skulle mamma o jag köpt hårfärg men hon hann inte med den för hon skulle träna och bort så det blir imorgon tror jag! Min pappa är så himla bra så nu har han äntligen beställt pizza till oss barn o han medans mamma är borta. Och vad är klockan jo 10. Så kvällsmaten idag blir klockan 10. Och nu plinga det på dörren så jag tror pizzan precis kom i hemkörningen. Toppen är vråååålhungrig !!!!!!


Melwin o jag tog massvis med bilder idag för att sysselsätta oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0