Thats a Secret I never tell you

                          Heeej
Snabbt inlägg innan sängdags eller vad man säger. 
Igår hade vi inställt sista lektionen så vi drog till subway o åt och sen tog vi bussen mot Alice. Där tog vi på oss allt varmt vi kunde komma åt och drog ut och åkte fyrhjuling o tefat o Bob. Oerhört kul och undebart! Det ska vi absolut göra om!!!!!! 

Idag vanlig skoldag, sen när jag kom hem så skulle jag kolla på en läxa som vi skulle gå in på youtube. Så ja men tror jag råkade somna för herregud jag skojar inte när jag säger att den var döööötråkig. Lyckades hålla mig vaken i 10 minuter men sen måste jag ha somnat för när jag kollade nästa gång stod den på typ 25,30  minuter eller nått. Men det var ju bara bra för då var den nästan slut. Haha opppps. 

Kollade även klart på hela serien av Gossip girl idag. Omg så jävla bra ! Herregud så om ni behöver veta vem Gossip girl är så fråga mig! Hihi sen om ni villl veta mer är jag villig att avslöja alllllt! :) nu ska jag bara börja om på den igen

You know you love me XoXo Gossip girl 
Mina boys 

Igår
Igåår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0