13 sanningar om mig

1⃣Jag hatar att prata inför klassen på redovisning osv.. Sjukaste nervositeten..
2⃣ Jag går inte i någon sport för jag tycker allt är tråkigt.
3⃣ När jag är själv hemma på kvällen tänder jag upp alla lampor jag har i huset för jag tycker inte om mörker.
4⃣ Äskar att åka karuseller!!!
5⃣ Kan på riktigt inte kolla på skräckfilmer. Då sover jag inte på flera veckor.
6⃣ Jag är livrädd för kärleken o allt va det innebär.  
7⃣ Har galet svårt för att bli kär.
8⃣ Jag blir lätt irriterad på småsaker hos folk. 
9⃣ Jag säger alltid att jag är trött även fast jag inte är det. De är bara en vana( dock är jag ofta trött också haha)
🔟 Jag kommer alltid försent till skolan på morgonen och många gånger till lektionerna också men då när Amelie och jag ska gå till lektionen ljuger vi ihop världens bästa bortförklaringar varje gång.
1⃣1⃣ Jag vill ha en syster så när man blir stor har man nån alldeles nära i familjen att prata med. 
1⃣2⃣ Jag är Kvällspigg
1⃣3⃣ Hatar o vara med kompisar i mitt hus. För jag tycker det är tråkigt och när man vill sova på natten så är dom kvaaar? Och man vågar inte säga åt dom att gå hem... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0